• Nova generacija i30 je DNK automobila za Hyundai Motor
  • Dizajniran, konstruisan, testiran i proizveden u Evropi nudi klijentima najbolju vrijednost.
  • Novi skladni i trajani dizajn sadrži novorazvijenu kaskadnu prednju masku (grill).
  • Efikasniji motori sa smanjenom kubikažom, uključujući potpuno novi 1.4 T-GDI sa 140KS.
  • Povezivanje i aktivne sigurnosne funkcije su tu da ispune očekivanja današnjih kupaca.

Nova generacija Hyundai i30 je automobil koji u potpunosti posjeduje DNK Hyundai Motor kompanije i predstavlja srž brenda u Evropi. Ovaj model je odgovor Hyundai Motor kompanije na savremene promjene i težnju kupaca ka novim tehnološkim rješenjima, jedinstvenom stilu i prilagodljivosti.

Novi i30 donosi veću upotrebnu vrijednost korisnicima, bilo da se radi o samcima, porodicama, mlađoj ili starijoj populaciji. Ovaj automobil predstavlja pravi izbor za one koji traže privlačan dizajn, efikasnu i dinamičnu vožnju, i sveobuhvatan sigurnosni paket. Njegov kvalitet i pouzdanost su zagarantovani jedinstvenom garancijom od 5 godina.

Nova generacija i30 omogućava korištenje tehnilogija za povezivanje kao što su Apple CarPlay, Android Auto i bežično punjenje, a sve u svrhu poboljšanja rada i funkcionalnosti pametnog telefona tokom vožnje. Najnovije aktivne sigurnosne karakteristike kao što je samostalno kočenje u hitnim slučajevima, tempomat sa ograničenjem brzine, sistem asistencije za održavanje vozila između traka na cesti, sistem za upozorenje vozača na dekoncentraciju, odnosno pospanost, te sistem otkrivanja objekta u mrtvom uglu povećava udobnost putnika kako bi još više uživali u vožnji sa novom generacijom i30.

Dizajn automobila je veoma važan prilikom donošenje odluke za kupovinu novog automobila Evropi.  To je razlog zašto Hyundai sa novom generacijom i30 nastavljaja sa prepoznatljivim dizajnerskim stilom unaprijeđenog sa preciznim i oštrim linijama, uglađenom i bezprijekorno oblikovanom površinom kako bi se stvorio trajan i samouvjeren izgled.

“Naši dizajneri vođeni strašću i entuzijazmom donose ponos i radost Hyundai vlasnicima.  Ovo se oduševljenje vidi i osjeti u novoj generaciji i30” – ovo izjavljujem sa ponosom“, objasnio je Peter Schreyer, predsjednik i glavni dizajner u Hyundai Motor Group. “Uz novu generaciju i30 predstavljamo i novi oblik prednje maske hladnjaka: mi ga nazivamo „Cascading Grill“. To će postati novi identitet Hyundai vozila”.


Inženjeri razvojno-tehničkog centra Hyundai Motor Europe u Njemačkoj poboljšali su dinamiku vožnje modela nove generacije i30 uz rigorozan program testiranja širom Evrope uključujući i čuvenu pistu Nurburgring Nordschleife. Novorazvijena čvrsta šasija od lakih materijala, izrađena od čak 53% unapređenog čelika visoke čvrstoće, pruža osnovu za dobre vozne i upravljačke karakteristike, uz poboljšanje direktne upravljavljivosti i preciznosti za čak 10%, kako bi vozačima obezbijedila potpun užitak i dinamičnu vožnju bez narušavanja visokog nivoa komfora.

Pogonska grupa se sastoji od motora smanjene zapremine sa turbinom za poboljšanje efikasnosti i reagovanja. Nova generacija i30 je prvi Hyundai model koji je dostupan sa novim četvero-cilindarskim turbo benziski motorom, 1.4 T-GDI sa 140KS.

Porodica automobila
Nova generacija i30 je više od jedanog modela. Postati će porodica jedinstvenih proizvoda ujedinjeni sa trajnim i uravnoteženim dizajnom prikladnih za svaku karoseriju. Porodica će nuditi istinski automobil za svakog –  za one koji su u potražnji za elegancijom ili za one koji traže nove izazove. Porodica nove generacije i30 će ponuditi i prvi svoj model visokih performansi sa oznakom „N“ čija će serijska proizvodnja početi u 2017. godini.

Evropska Priča o uspjehu: Hyundai Motor – DNK automobil za Evropu
Dizajniran u Tehničkom centru Hyundai Motor Europe u Rüsselsheim-u, proizveden u Nošovicama u Češkoj, i testiran na stazi u Nürburgring, treća generacija i30 je izgrađena na osnovama koje je Hyundai Motor razvijao posljednih 25 godina u Evropi. Ona ima za cilj da se nastavi uspjeh prethodne dvije generacije i30 koji su se od 2008. godine prodali više od 800.000 automobila širom Evrope.

Nova generacija i30 se proizvodi u fabrici u Nošovicama u Češkoj, Hyundai Motor Manufacturing Czech, koja je otvorena 2008 godine i u istoj godini je počela proizvodnja prve generacije i30. Fabrika ima godišnji kapacitet proizvodnje od 300.000 automobila i ispunjava najveće standarde kvaliteta da bi zadovoljili očekivanja evropskih kupaca.

 

    1. Skladan i trajan dizajn

Nova generacija i30 upotpunjuje novi pravac dizajna Hyundai vozila koje karakterišu trajni i skulpturalni dizajn kombinirajući precizne, oštre linije sa uglađenim i bogatim površinama. Kombinacija odlične funkcijalnosti, kao što je prostarnost, dobra vidjljivost i udobnost, je dopunjena sa osjetnim i uvjerenim izrazom dizajna. Hyundai Motor uvodi novi element dizajna na prednjoj strani: tzv. Kaskadnu masku, koja će postati novi identitet u porodicu Hyundai modela u budućnosti.

 

Vanjski dizajn
Prednja strana nove generacije i30 izražava samouvjerenost, a ističe je nova maska hladanjaka “Cascading Grill” koju krakteriše takozvana “kaskadna” tekstura ispirisana protokom topljenog čelika.  Maska ima hromirane tačke koje joj daju sofisticirani izgled, a upotpunjuju se i sa kromiranim rubom na standardnoj izvedbi maske.  U kombinaciji sa tri-projektor LED (kratka i duga svijetla) farovima i vertikalnim LED dnevnim svjetlima sa funkcijom za indikatore (pokazivače smjera), novi i30 odiše snažnom vizualnom pojavom. Kako bi se dodatno poboljšao sam izgled vozila, prednja svjetala za maglu (projektor-tipa) su integrisana u otvorima za ulazak zraka, tj. zračnim zavjesama, smještenim u donjim uglovima branika.

Sa svojim harmoničnim proporcijama, kratkim prednjim i zadnjim prepustima, dugim poklopcem motora i zašiljenom siluetom krova, automobil dobija sportski izgled i čvrsto ležanje na cesti. Nova generacija i30 ima sofisticiranu, elegantnu liniju koja prirodno teče od farova prema skoro horizontalnoj liniji pojasa da bi se povezala sa LED zadnjim svjetlima gdje se dalje obavija oko zadnjeg dijela auta, koji pruža bezvremenski izgled. Crni zadnji spojler poboljšava aerodinamiku i čini novu generaciju i30 još dinamičnijom i kompaktnijom. Uz koeficijent otpora od samo 0.30, aerodinamična performansa je poboljšana kroz nekoliko mjera, uključujući aktivnne usmjerivače zraka koji se nalaze iza prednje maske i otvora zračne zavjese na svakoj strani prednjeg branika kako bi poboljšali protok zraka i smanjili turbulencije zraka u kućištu točka.

Njegov široki mišičavi dizajn zadnjeg dijela i njegova sama pojava sa prepoznatljivim grafičkim svjetlima koja sadrže visoko pozicionirane reflektore i svjetla za maglu, ovaj automobil izdvajaju od drugih automobila na cesti.

Kako bi svakom kupcu dali mogučnost da izabere svoju omiljenu boju, ponuđeno je dvanaest boja karoserije, od kojih su tri biserne boje: “Stargazing Blue”, “Micron Grey”, “Phantom Black”; sedam ih je metalik: “Demitasse Brown, Intense Copper, Moon Rock, Fiery Red, Platinum Silver, Ara Blue i White Sand”; plus dvije jednobojne boje: “Engine Red” i “Polar White”.

Dizajn unutrašnjosti
Ulazak u novu generaciju i30 kupca sa dočeka skladan i prirodano konsktruisan enterijer sa horizontalnim rasporedom koji prenosi elegantan dojam i osjećaj prostranosti. Krom okruženje i visoki kvalitet unutrašnjosti materijala doprinosi mirnom i sofisticiranom ugođaju. Plutajući ekran navigacije od 8 inča, osjetljivim na dodir, integrira sve funkcije navigacije, medija i drugih povezivanja, što omogućava vozačima da uvijek budu u toku sa informacijama iz saobraćaja, a sve u veoma ugodnom osječaju zahvaljujući njegovom ergonomskom položaju. Novi multifunkcionalni troktarki volan omogućava jednostavno i priprodno upravljanje svim funkcijama na ergonomski postavljenim kontrolama, a isti se može zagrijavati kako bi se poboljšala udobnost u vožnji. Kontrola klime i temperature je pozicionirana na središnjoj konzoli i može se lako upravljati bez ometanja vozača.

Nova generacija i30 nudi mnogo prostora kako za putnike, tako i za prtljag, te sportski dizajn vanjskog izgleda ni malo ne utiče na prostranost vozila.  Novi I30 čini vožnju udobnom za sve putnike sa najvećom širinom u svom segmentu. Osjećaj prostora je poboljšan sa opcionalnim panoramskim staklenim krovom koji se može otvoriti djelimično da se postavi u kosi položaj ili koristiti kao klizni krov. Tokom vožnje naslon za ruku je moguće pomjeriti naprijed kako bi se dobio najudobniji položaj, a može se otvoriti i koristiti kao dodatno mjesto za odlaganje stvari i sitnih potrebšrina. Kako bi omogućili korisnicima da nose sve što im je potrebno, nova generacija i30 nudi veliki prtljažni prostor sa kapacitetom do 395 litara (VDA 211), a najvise 1.301 litara sa položenim sjedištima.

Kupci mogu birati izmedju tri opcije boje unutrašnjosti: “Oceanids black” sa dvije različite opcije platnenog materijala ili se mogu odlučiti za crnu kožu, zatim kombinaciju u dvije nijanse “Slate Grey” i “Oceanids Black” od platnenog materijala ili kože sa dijamantnim motivima; i na kraju kombinaciju u dvije nijanse elegantne  “Indigo Blue” i “Oceanids Black” boje sa kožnim sjedištima.

 

Prednja sjedišta se mogu hladiti ili grijati zavisno od potrebe, a sjedište vozača ima funkciju memorisanja u dva različita položaja sjedišta.

 

      1. Preformanse tokom vožnje

 

Ponuda agregata
Nova generacija i30 pogonjena je sa različitim turbo benzinskim motorima manjih radnih zapremina koji pružaju dinamično i efikasno iskustvo vožnje. Kupci mogu birati između novog 1.4 T-GDI turbo sa četiri cilindra (prvi takav u Hyundai automobilima) sa 140KS, te 1.0 T-GDI turbo motor sa tri cilindra jačine 120KS. Uparen sa motorima je šest-brzinski ručni mjenjač (6MT) ili efikasani 7 brzinski Hyundai mjenjač sa duplim kvačilom (7DCT).

Novi 1.4 T-GDI- Lagan, štedljiv i zabavan za vožnju

Novi 1.353 cc četiri-cilindrični turbo benzinski motor je znatno lakši od svog prethodnika, Gamma 1.4-litarski motor. Bazna težina jedinice je smanjena za 14 kg, a također ima veću efikasnost i moć, te isporučuje 140 KS i 242 Nm obrtnog momenta.

 

Novi motor posjeduje “single-scroll” turbo punjač koji je integriran u izduvnoj grani za poboljšanje operativne efikasnosti. Relociran i novoprojektovan turbo je poboljšao obrtni moment i startnost. Novi dizajn je pospješio ubrizgavanje goriva direktno unutar cilindra, što poboljšava sagorijevanje i daje veću snagu, a ujedno manju potrošnju goriva.

Novi turbo 1.4L T-GDI benziski motor je u ponudi sa 6MT ili 7DCT, što pruža mogućnost za potpuni automatski rad ili upotrebu manuelnog mjenjača.

 

Motor 1.0 T-GDI – Dinamika tri cilindra

1.0 T-GDI motor je razvijen od strane Namyang tehničkog centra u Koreji, u saradnji sa Evropskim tehničkim centrom u Njemačkoj.  Razvija 120 KS i 170 Nm obrtnog momenta, te pruža savšenu kombinaciju dinamičnosti i efikasnosti.

Turbopunjač sa elektronski upravljanim aktuatorom smanjuje potrošnju goriva (smanjuje gubitke i poboljšava ubrzanost i obrtni moment). Uređaj posjeduje brizgaljku sa šest mikro otvora (GDI) koje imaju više od prosječnih 200 bar-a, što osigurava čisto i potpuno sagorijevanje uz poboljšanje emisije goriva i smanjenje potrošnje.

Da bi se zadržao što manji sklop motora, izduvni sistem je integrisan u glavi motora kako bi se mogao efikasno hladiti. To je rezultiralo bržem se zagrijavanju katalizatora što poboljšava potrošnju goriva i smanjuje emisiju štetnih izduvnih gasova.

1.0 T-GDI dolazi i sa mogučnoću uparivanja sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem (6MT)

 

Sedmostepeni mjenjač sa dvostrukim kvačilom (7DCT):

 

Hyundai Motor Company (HMC) predstavio je 2015. godine svoj prvi sedmostepeni mjenjač sa dvostrukim kvačilom, kombinirajući prednosti automatskog i ručnog mjenjača. Ovaj 7DCT smanjuje potrošnju goriva i  emisije CO2 do 20% u poređenju sa sa klasničnim šestostepenim automatskim mjenjačem, dok su performanse ubrzanja povećane i do 10%.

 

Mjenjač 7DCT se sastoji od dva suha kvačila i aktivatora za svako kvačilo. Snaga motora prenosi se neovisno u neparne i parne stepene prijenosa, tako da bi uvijek bio spreman za kontinuirani prelazak u sljedeći stepen prijenosa.  Za optimalni odziv korišten je električno pokretani aktuator, dok vanjski prigušavači smanjuju nivo buke i vibracija tokom vožnje.

 

 

Vožnja i rukovanje:

 

Nova generacija i30 razvijena je i testirana u Evropi. Testove izdržljivosti i dinamička ispitivanja obavljena su na najzahtjevnijoj stazi na svijetu, slavnom Nürburgring Nordschleife. Sprovedena su i rigorozna testiranja na javnim cestama širom Evrope, od testiranja u najhladnijim zimskim uslovima na sjeveru Švedske kao i na Alpama, do toplih vremenskim uslova na jugu Španije kako bi se ispunila visoka očekivanja evropskih kupaca.

 

Razvojni inženjeri definisali su karakteristike nove generacije i30: precizno i direktno upravljanje, dinamična vožnja bez ugrožavanja udobnosti sa dobrom kontrolom upravljivosti. U poređenju sa prethodnikom upravljanje je poboljšano za 10%, a odziv vozila je brži za 15 milisekundi.

 

Nova generacija i30 dobila je novo podvozje koje je potpuno prerađeno kako bi osiguralo dinamično iskustvo vožnje uz visok nivo udobnosti. Ovome doprinosi standardni multi-link zadnji ovjes za sve izvedbe sa dvostrukim ramenima i amortizerima orjentisanim ka visokom nivou udobnosti.

 

Kočione performanse optimizirane su povećanjem veličine prečnika prednjih kočnica na 288 mm  omogućavajući vozaču da primjeni jaču silu kočenja posebno kada su točkovi vreli.

 

Snažna i laka karoserija: 53% unaprijeđeni čelik visoke čvrstoće
Hyundai Motor Company jedini je proizvođač automobila koji ima vlastitu proizvodnju čelika za proizvodnju svojih vozila širom svijeta s velikim prednostima za novu generaciju i30 koja sadrži jaku i laganu karoseriju koja pojačava dinamičke performanse i povećava sigurnost putnika.

Količina čelika visoke čvrstoće je udvostručen na 53% dok je u isto vrijeme smanjena težina karoserije za 28 kg, te je povećana krutost za 22% u odnosu na svog prethodnika. U proizvodnji, dužina strukturalnih ljepila povećana je na 112 m, poboljšavajući krutost karoserije pritom smanjujući težinu.

 

      1. Visoko-tehnološke karakteristike

 

Obimna aktivna sigurnost:
Nova generacija i30 ima aktivne sigurnosne  karakteristike u skladu s najvišim evropskim standardima sigurnosti:  samostalno kočenje u hitnim slučajevima sa sistemom za upozorenje  od prednjeg sudara,  pametni tempomat, prepoznavanje vozila u mrtvom uglu, upozorenje na poprečni saobraćaj iza vozila, sistem za održavanje vozila u traci, funkcija informisanja o ograničenju brzine i automatsko podešavanje snopa dugih svjetala. Novina u Hyundai ponudi je sistem za upozorenje vozača koji novoj generaciji i30 daje sve aktivne sigurnosne karakteristike dostupne Hyundai vozilima i činjeći novi i30 vozilom sa najnaprednijim sigurnosnim paketom.

 

Samostalno kočenje u hitnim slučajevima (AEB)
i30 je opremljen sa sistemom za samostalno kočenje u hitnim slučajevima (AEB) uključujući sistem za upozorenje od prednjeg sudara (FCWS), naprednu sigurnosnu tehnologiju koja upozorava vozače na kritične situacije, kočeći samostalno kada je potrebno. Koristeći prednje radare i senzore kamere, AEB djeluje u tri faze. U početku upozorava vozača vizualno i zvučno, kontroliše kočenje u skladu sa opasnošću od sudara, a primjenjuje maksimalnu silu kočenja neposredno prije trenutka sudara. Sistem se aktivira u trenutku prepoznavanja drugog vozila ili pješaka ispred samog vozila, system se aktivira pri brzini od 10 km / h ili iznad te minimizira štetu kada je sudar neizbježan.

Upozorenje vozača na zamor (DAA)
Prvi put u Hyundai vozilima je sistem za upozorenje vozača na zamor. Karakteristika koja štiti vozača, pomaže i nadzire način vožnje kako bi prepoznao nesmotrenu vožnju ili umornog vozača i spriječio potencijalne nesreće. Sistem analizira različite signale vozila, kao što su ugao upravljača, moment upravljača, položaj vozila u traci i vremensko trajanje vožnje. Dodatno, vozač može sam podesiti postavke za osjetljivost Sistema. Ako sistem prepozna nepažljivu vožnju, šalje se zvučni signal, te se pojavljuje poruka na instrument tabli kao upozorenje vozaču.

Pametni tempomat (SCC)
Koristeći prednje radarske senzore, pametni tempomat omogućava konstantnu brzinu i održavanje udaljenosti od vozila ispred bez pritiskanja papučice gasa ili kočnice; automatski se isključuje kada brzina padne na 10 km/h ili ispod.

Sistem detekcije vozila u mrtvom uglu (BSD)
Koristeći tehnologiju radara, sistem detekcije vozila u mrtvom uglu (BSD) sa sistemom za promjenu trake vozila nadzire mrtve uglove. Ako system otkrije drugo vozilo u mrtvom uglu, aktiviraju se pokazivači pravca na vanjskim retrovizorima. Ako vozač istovremeno aktivira pokazivač pravca emitira se zvučni signal. To vrijedi i za situacije promjene trake, kada system otkrije drugo vozilo u mrtvom uglu.

Sistem pomoći za održavanje vozila u traci (LKAS)
Sistem pomoći za održavanje vozila u traci upozorava vozača u nesigurnim situacijama pri brzinama preko 60 km/h očitavanjem položaja kretanja automobila. LDWS šalje zvuči alarm prije nego što vozilo pređe preko bijele, sive i plave linije, kao i reljefnih tačaka na cesti dok LKAS upozorava vozača zvučno i vizualno prije korekcije upravljača vozila navodeći vozača natrag u sigurnost trake.

Automatsko podešavanje snopa dugih svjetala  (HBA)
Kada je uključen automatski način rada svjetala, sistem za Automatsko podešavanje snopa dugih svjetala (HBA) otkriva dolazeća vozila iz suprotnog pravca i vozila koja se kreću noću u istom pravcu i automatski mijenja svjetla u kratka, smanjujući zasljepljujuće učinke na druge vozače. Kad god HBA sistem ne prepoznaje vozila koja dolaze u susret, automatski ponovno aktivira duga svjetla povečavajući vidno polje vozača.

Obimna pasivna sigurnost
Uz 53% unaprijeđeni čelik visoke čvrstoće, nova generacija i30 ima prednosti u povećanju krutosti karoserije  za 22%, apsorpciju udara velike energije te minimalno iskrivljenje za zaštitu putnika u slučaju sudara.

Zahvaljujući poboljšanom postupku vrućeg urezivanja, bočno vanjsko pojačanje nove generacije i30 je proizvedeno kao jedna komponenta. Prije toga, bilo je pet kombiniranih komponenti. Potpuno nova tehnologija smanjuje težinu za 4,1 kg i povećava krutost i apsorpciju energije udara.

U unutrašnjosti nove generacije i30, instalirano je ukupno sedam zračnih jastuka, uključujući zračni jastuk za koljena vozača. Osim šest standardnih zračnih jastuka (2 prednja zračna jastuka, dva bočna zračna jastuka i   zračne zavjese od prvog do drugog reda sjedala koja štite vozača i putnika), zračni jastuk za koljena je dodatna sigurnosna karakteristika za vozača u slučaju prednjeg sudara.

 

 

      1. Tehničke karakteristike

Slijede tehničke karakteristike koje su preliminarnrnog karaktera.

 

Karoserija i šasija

Pet vrata, pet sjedala (hatchback). Izbor od jednog porečno postavljenog dizel motora i tri benzinska motora, koji pokreću prednje točkove sa šest-brzinskim ručnim ili sedmo stepenim automatskim mjenjačem, ovisno o modelu i tržištu.

 

Benziski motori

1.0 T-GDi 120 KS
Tip KAPPA 1.0 T-GDI, 12-ventila, DOHC D-CVVT
Zapremina 998 cc
Prečnik x hod 71.0 x 84.0 mm
Kompresioni odnos 10.0
Snaga 120 PS (88.3 kW) @ 6000 rpm
Obrtni moment 171.1 Nm @ 1.500 ~ 4.000 rpm

 

1.4 T-GDi 140 KS
Tip KAPPA 1.4 T-GDI, 16-ventila, DOHC D-CVVT
Zapremina 1353 cc
Prečnik x hod 71.6 x 84.0 mm
Kompresioni odnos 10.0
Snaga 140 PS (103 kW) @ 6000 rpm
Obrtni moment 242 Nm @ 1500 rpm

 

 

 

 

Mjenjači

Benzinski motori – brzine

Motor 1.0 T-GDi (120) 1.4 T-GDi (140)
Ručni 6 6
DCT 7

 

Sistem oslanjanja

Prednji McPherson Strut
Zadnji Multi-Link

 

Upravljanje

Tip MDPS (Motor driven Power Steering) Električni servo upravljač
Odnos zubčaste letve 13.4
Radijus okretanja 5.3 m
Okretaji volana  lock-to-lock 2.57

 

Kočnice

Prednje Disc Type, 15” : STD /16” : OPT
Zadnje Disc Type, 14” : STD (Ručna parkirna kočnica) /15” : OPT (EPB) Električna parkirna kočnica
Glavni kočioni cilindar Φ23.8
Veličina pojačivača 11” (LHD GSL)

10” (LHD DSL, RHD GSL, RHD DSL)”

 

Točkovi i pneumatici

Tip točka                                 Pneumatici / Gume
6,0J x 15 col čelik / aluminijum 195 / 65 R15
6,5J x 16 col aluminijum 205 / 55 R16
7,0J x 17 col aluminijum 225 / 45 R17

 

 

 

Dimenzije (mm)

Vanjske dimenzije

Ukupna dužina 4.340
Ukupna širina 1.795
Ukupna visina 1455 (1450 Eco)
Osnova točkova 2.650
Prednji prepust 905
Zadnji prepust 785
Udaljenost od tla 140 (135 Eco)

 

Unutrašnje dimenzije

Naprijed Nazad
Prostor za glavu 994 977
Prostor za noge 1.073 883
Prostor za ramena 1427 1406

 

Kapacitet (litres)

Rezervoar za gorivo 50
Prtljažnik Minimum 395
Maximum 1301

 

Težina * (kg) 

Benzin
1.0 T-GDi (120) 6MT 1.4 T-GDi (140)
6MT 7DCT
Težina praznog vozila 1.194 – 1.342 1.204 – 1.352 1.240 – 1.388
Ukupna dozvoljena težina vozila 1.800 1.820 1.850

 

 

Performanse

Benzin (ručni/automatski)

Motor 1,0 T-GDI (120)

(6MT / 6MT Eco)

1,4  T-GDI (140

(6MT / 6MT Eco / 7DCT)

Maksimalna brzina(km/h) 190 / 187 210 / 208 / 205
0-100 km/h (sekunde) 11.1 / 11.3 8.9 / 9.1 / 9.2

Hyundai Motor Company
Osnovana 1967, Hyundai Motor Company, je posvećena cilju da postane životni partner u automobilskoj industriji a i šire. Firma vodilja je Hyundai Motor Group, inovativna poslovna struktura koja je sposobna da zaokruži cjelokupnu proizvodnju od rastopljenog željeza do završenog automobila. Hyundai Motor Company ima osam proizvodnih pogona i sedam dizajnerskih i tehničkih centara širom svijeta, a u 2015. godini prodali su 4.96 miliona vozila širom svijeta. Sa više od 110,000 zaposlenih, Hyundai Motor Company nastavlja sa poboljšanjem svoje proizvodne linije sa lokalizovanim modelima i nastoji da ojača svoju vodeću poziciju u čistoj tehnologiji, počinjući sa prvom masovnom proizvodnjom vozila sa pogonom na hydrogen: ix35 Fuel Cell i IONIQ, prvi model u svijetu sa tri vrste pogonskih agregata u jednom tipu vozila.

 

Komentari

komentara

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR