Volkswagen je sedmu generaciju svog najpopularnijeg modela predstavio prije pet godina, što je jasan znak da je model trebalo osvježiti, i vizuelno i tehnički.

Tako su nastale izmjene, koje ovaj model čine elegantnijim i poželjnijim. Na prednjem dijelu je novi branik, nova rešetka hladnjaka sa hromiranim detaljima, dok su svjetlosne baterije zadržale oblik, ali imaju novu grafiku. Straga je također redizajniran branik, sa integrsanim difuzorom i ukrasima izduvnog sistema. Stražnja svjetla su u LED tehnologiji sa dinamičkim žmigavcima.

Testirani model se može pohvaliti R-line paketom, što podrazumijeva R-line branike, proširene pragove, stražnji spoiler u boji karoserije, rešetka hladnjaka sa adekvatnom „R-line“ oznakom. Svi ti dodaci, posebno dolaze do izražaja zbog posebne promotivne kurkuma žute boje karoserije.

Ulaskom u automobil, otkrivamo da je unutrašnjost ostala dizajnerski netaknuta. Ipak, tu su neka nova tehničko/tehnološka rješenja koja vozaču i putnicima boravak čine ugodnijim. Prednja sjedišta su profilisana, a presvučena kombinacijom kože i tkanine. Udoban položaj za upravljačem se može brzo podesiti, jer se volan i sjedišta mogu pomijerati neovisno. Novost je Discover Pro sistem, sa ekranom dijagonale 9,2 inča. Ekran je ne samo osjetljivim na dodir, već i na pokret, pa npr birati play listu, ili mijenjati radio-stanice, možete bez fizičkog dodira. Osim toga ovaj ekran služi i za navigacion sistem, kao i za prikaz slike sa kamere za vožnju unatrag. Također, tabla sa instrumentima je zapravo aktivni info display, koji može po želji i potrebi pokazati mnogo toga. I kao šlag na torti, tu je audio sistem produkcije Dynaudio (opcija), koji se na prvo slušanje (radio ili visoko kompresovani mp3) neće razotkriti, ali će pažljivom slušaocu sa biranim muzičkim materijalom pružiti vrhunsko zadovoljstvo.

Kada ste volan i sjedište podesili, te ako vremensku prilike dopuštaju, obavezno otvorite panoramski krov (opcija), jer ćete tako biti u boljoj vezi sa okolinom.

Mlađi korisnici će se oduševiti brojnim mogućnostima povezivanja, ali i brojnim sigurnosnim sistemima, od koji posebno možemo izdvojiti ACC, koji će automatski održavati razmak sa vozilom ispred, Line Assist, koji će vas održavati u kolovoznoj traci, te Front Assist sa nadzorom pješaka. Ovi sistemi će omogućiti da povremeno možete koristiti telefon tokom vožnje, ipak, vozač je još uvijek nezamjenljiv, posebno u našim uslovima vožnje, što zbog loših cesta i signalizacije, što zbog ostalih učesnika u saobraćaju, kojima često niko i ništa, osim njih samih, nije važno.

Manje iskusnim (nevještim) vozačima će dobro doći Park Assist 3.0 sa uključenim Park distance control sistemom sa senzorima i kamerom za vožnju unatrag (Rear Assist), koja je, kada nije aktivna, smještena iza VW loga na poklopcu prtljažnika.

Ponuda prostora je u skladu sa očekivanjem. Na prednjim sjedištima ima sasvim dovoljno prostora za visokog i korpulentnog vozača i suvozača, dok je na stražnjoj klupi prostor pomalo oskudan, iako se na udobnost nećemo požaliti. Osnovna zapremina prtljažnika je 380 l, a preklapanjem stražnje klupe, može se povećati na 1.270 l.

Testirani model pokreće već poznata i provjerena kombinacija 2.0 TDI motora sa 150 KS i 7-stepeni DSG mjenjač. Ova kombinacija radi dobro, pouzdano i predvidljivo. Ubrzanja i međuubrzanja će zadovoljiti većinu vozača. Prednosti DSG mjenjača su mnogobrojne, što će vozaču, nakon malo edukacije, omogućiti ekonomičnu vožnju sa visokim brzinskim prosjekom. Ipak, treba biti pažljiv, posebno u gradskim gužvama, jer će tada potrošnja goriva daleko nadmašiti tvorničke podatke.

Sistem vješanja je dosta tvrdo podešen, ali dobro se snalazi na neravnim gradskim ulicama, pa putnici na stražnjoj klupi neće osjetiti baš svaku rupu.

Zbog tvrdo podešenog vješanja i velikih 18-inčnih točkova sa gumama (Bridgestone Turanza) dimenzija 225/40 R 18, vožnja na autoputu ili vijugavim cestama neće biti zamorna.

Volkswagen Golf je, na našim prostorima, nekako, bio i ostao mjerilo, prema kojem se svi porede. Naravno, svi oni koji žele ovakav automobil, trebaju znati da bi za testirani, bogato opremljeni model, trebalo duboko zavući ruku u džep i izvaditi 73.647,33 KM (sa PDV-om). Međutim, Volkswagen nudi i modele koji su znatno jeftiniji, pa bi se osnovni model (sa paketom opreme Trendline) mogao dobiti u zamjenu za 34.574,67 KM.

Jasno je da svaki kupac ima svoje želje i potrebe, koje će pokušati uskladiti sa ekonomskim mogućnostima, što je ključni faktor pri izboru novog automobila.

Serijska oprema
Dvozonski automatski klima uređaj Climatronic
Front Assist sa City Emergency Braking
Radio Composition Colour
Rest Assist – sistem za detekciju umora vozača
Stražnja svjetla u LED tehnici
ACC – adaptivni tempomat za brzine do 210 km/h
Halogena prednja svjetla sa dnevnim svjetlima u LED tehnici
Multifunkcionalni i kožni volan
Ambijentalno osvjetljenje interijera
Alu točkovi „Hita“ 6,5Jx16 sa gumama 205/55 R16
Connectivity paket: Bluetooth interface za mobilni telefon i USB priključak sa podrškom za iPod/iPhone

Dodatna oprema
Navigacioni sistem Discover Pro
Active Info Display
Kamera za parkiranje Rear Assist
Panoramski krov, el.pokretan po dužini i nagibu
Stražnja bočna stakla i stražnje staklo zatamnjeni, sa 65%-tnom apsorpcijom svjetlosti
Zimski paket: grijanje prednjih sjedišta i automatsko grijanje mlaznica za pranje vjetrobranskog stakla
Keyless Access – otključavanje vozila i pokretanje motora bez upotrebe ključa
Alu točkovi „Jurva“7.5Jx18 sa gumama 225/40 R18
Senzor za kišu i svjetlo sa Leaving Home i Coming Home funkcijom
LED prednja svjetla sa dinamičkim zakretnim svjetlima za Dynamic Light Assist
R-line Exterior, Volkswagen R
Asistent za paralelno parkiranje Park Assist uključujući Park distance control sa senzorima naprijed i straga
Driving Profile Selection

Tehnički podaci:
Motor 2.0 TDI, 1.968 cm3
Maksimalna snaga 110 kW (150 KS) pri 3.500 o/min
Maksimalni obrtni momenat 340 Nm pri 1.750 o/min
Potrošnja goriva 4,5 l/100 km (tvornički podaci)
Emisija CO2 120 g/km
Masa vozila 1.514 kg
Performanse
Maksimalna brzina 212 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h 8,6 s
Dimenzije
Dužina 4.258 mm
Širina 1.799 mm (bez retrovizora)
Visina 1.492 mm
Međuosovinsko rastojanje 2.620 mm
Zapremina rezervoara 50 l
Zapremina prtljažnika 380 – 1.270 l
Cijena testiranog vozila 73.647,33 KM

Komentari

komentara

OSTAVITI ODGOVOR