Elegantan i atraktivan

Peugeot je model 508 lansirao na tržište 2011. godine, kao zamjenu za odlazeći 407, ali nešto veći, također odlazeći 607, budući da za njega nema adekvatnog nasljednika. Tako se 508 našao, negdje između, ali je tada bilo jasno da francuzi ne lutaju, već tačno znaju gdje i kako pozicionirati novo vozilo, jer je smješteno upravo u sredinu D segmenta.

Već tada, 508 je pokazao potencijale. Naime, nastao je na platformi već renomiranog Citroëna C5, a proizvodnja se odvijala na istim proizvodnim linijama tvornice u Rennesu.

Sa ovim modelom, u Peugeotu su imali ozbiljne ambicije, pa je već 2014. godine, lansirana je druga modelska generacija 508, a potom i redizajn, te je već najavljena treća modelska generacija. Strogi kritičari su se zapitali: šta nije u redu? , budući da su promjene na tom modelu neuobičajeno česte.

peugeot_508_test_automobili_ba-46

Istina je, promjene su česte, ali više su rezultat Peugeotovog osluškivanja želja korisnika, nego ispravljanje nedostataka. Tako sada 508-ica ima atraktivnu masku hladnjaka, LED svjetla (Full LED kao na testu), te još neke detalje koji ga čine atraktivnijim, obnovljenu ponudu pogonskih agregata, te unutrašnjost sa jedva primjetnim korekcijama, ali kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom.

peugeot_508_test_automobili_ba-47

Peugeot 508 je najveći model ovog proizvođača, pa je jasno da ambicije vezane za taj model inkliniraju u premium klasu. Vidljivo je to i na eksterijeru i u enterijeru.

U odnosu na prethodnu modelsku generaciju, aktuelni Peugeot 508 ima nešto manju masku hladnjaka, restilizirane svjetlosne baterije, niži i manje profilisan poklopac motora, dok su straga vidljive izmjene na svjetlima i braniku, koji su sada izražajniji i odaju više čvrstoće.

Unutrašnjost možemo opisati kao skladnu, ergonomski dobro riješenu i dobro izvedenu, precizno sastavljenu i sa uzornom završnom obradom. Ekstravagantnih detalja nema, ali je također teško naći neku zamjerku.

peugeot_508_test_automobili_ba-18

Dok prilazite vozilu zapažate da su retrovizori sklopljeni i imate utisak da lav spava. Otključavanjem (daljinski), vozilo kao da oživi: upale se LED svjetla, rasklope retrovizori, uključi ambijentalna rasvjeta…

Kada otvorite vrata, dočekaju vas udobna, dobro profilisana sjedišta, sa atraktivnom kombinacijom kože i tkanine. Točak upravljača dobro leži u rukama, a postavljen je tako da će vozač, uz tek male korekcije, brzo i lako naći optimalan položaj. Naime, pozicija vozača je dosta niska, što bi starijim vozačima (sa bolnim leđima) možda stvaralo probleme prilikom ulaska i izlaska, ali sam položaj za upravljačem i postura pedala gasa i kočnice su gotovo besprijekorni i pozivaju na duge i relaksirajuće vožnje, što ukazuje na namjenu i ciljnu grupu korisnika.

peugeot_508_test_automobili_ba-16

Organizacija table sa instrumentima je dobra i pruža brojne, lako čitljive informacije. Ergonomskim rješenjima je teško naći zamjerku, ali za pronalaženje svih komandi potrebno je nekoliko dana prilagođavanja, što također nije loše, jer podstiče pažnju vozača. Centralni taktilni displej, također omogućuje brojne funkcije i komande, ali ga je najbolje koristiti za navigaciju i vožnju unatrag, jer dobro projektuje sliku situacije iza vozila.

peugeot_508_test_automobili_ba-19

Stražnja klupa je udobna i profilisana slično kao prednja sjedišta, što znači da će čak i korpulentniji putnici imati dovoljno prostora. Prtljažnik raspolaže zapreminom od 545 l, za pohvalu je nizak prag, a ako baš tražimo zamjerku, moramo pomenuti da je zbog dizajna stažnjih svjetala i blatobrana, otvor prtljažnog prostora nešto uži, pa će smještanje većih kofera zahtijevati malo više napora.

peugeot_508_test_automobili_ba-15

Ako ste planirali krenuti na duže putovanje, Peugeot 508 će biti dobar partner u takvom poduhvatu. Sjedišta su udobna, dobro drže tijelo i ne zamaraju, bez obzira na to koliko dugo vremena provodite za volanom. Automatski mjenjač je dobro programiran, pa će se mogućnost korekcije stepena prenosa ručicama smještenim uz točak upravljača rijetko koristiti. Naime, motor je elastičan, snažan i ima veliki obrtni momenat, čak i pri niskom broju obrtaja, što omogućava dobr performanse i uzornu ekonomičnost na otvorenoj cesti i autoputu. Sistem vješanja je veoma dobro podešen, dovoljno je mekan da pruži udobnost na neravnim cestama i istovremeno dovoljno čvrst za vožnju vijugavim putevima uz visok brzinski prosjek.

Ukupno dobrom komforu, pridonosi efikasan dvozonski klima uređaj, grijanje sjedišta i veoma dobra zvučna izolacija koja eliminiše buku koju stvara motor i opstrujavanje zraka oko vozila.

Zbog svojih dimenzija i velikog međuosovinskog rastojanja, manevarske sposobnosti nisu na visini zadatka. Sa prečnikom okretanja od preko 12 m, Peugeot 508 se teško snalazi na uskim uličicama padinskih dijelova grada i poslovično tijesnim parkirnim mjestima, na kojima često nema mjesta ni za značajno manje automobile.

Nedostatak manevarbilnosti reflektuje se na akonomičnost i potrošnju goriva. Na otvorenoj cesti i uz malo pažnje, moguće je voziti veoma ekonomično uz potrošnju od 5 do 5,5 l/100 km. U uslovima gradske vožnje, možete računati na potrošnju između 7,5 i 8 l/100 km, a u slučaju saobraćajne gužve, čak i preko toga. Tvornički podaci se značajno razlikuju od naših mjerenja, ali treba uzeti u obzir da su te podatke verificirali testni vozači u strogo kontrolisanim uslovima. Ipak, dobro je znati da će rezervoar zapremine 72 l osigurati autonomiju od 1.000 km, dok će pažljiv vozač moći prevesti i znatno više kilometara.

img_1874

Model 508 Peugeot je veoma dobro pozicionirao, kako dimenzijama i mogućnostima, tako i cijenama. Testno vozilo sa snažnim motorom i bogatim paketom opreme, se po redovnom cjenovniku može nabaviti za 63.929 KM, dok bi njegova akcijska cijena bila zaista prihvatljivih 51.783 KM, jer konkurentski modeli sa sličnom opremom  koštaju više.

Prema ponudi, cijene modela Peugeot 508 se kreću od 47.179 (Active 1.6 e-THP 165 Stop&Start Euro 6) do 68.333 KM (GT 2.0 BlueHDi 180 Stop&Start EAT6 Euro 6), međutim, akcijske cijene se kreću već od 41.739 KM. Drugim riječima, ako se odlučite za kupovinu Peugeota 508, dobro se informišite, ili još bolje, posjetite obližnji prodajni salon, gdje ćete moći odabrati opremu po želji i cijenu po mjeri.

 

Serijska oprema:
Sistem protiv blokiranja točkova (ABS)
Sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici (Hill Assist)
Sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova (ASR)
Automatsko zaključavanje vrata pri pokretanju vozila
Sistem za pomoć kod naglog kočenja (AFU)
Sistem za kontrolu pritiska u gumama
Detektor niskog pritiska u gumama
Akustično vjetrobransko staklo
Halogeni farovi
LED dnevna svjetla
LED pokazivači smjera
Kožna ručica mjenjača
Volan podesiv po visini i dubini
Prednji i bočni zračni jastuci
Bočni zračni jastuci za sve putnike
Sjedalo za vozača sa podešavanjem visine
Električno podešavanje sjedala u lumbalnom djelu
Daljinsko centralno zaključavanje
Električno podešavanje prednjih i zadnjih stakala
Električno podesivi i grijani vanjski retrovizori
Putni računar
Elektropreklopivi vanjski retrovizori sa osvjetljenjem pristupa vozilu
Stražnja klupa djeljiva u omjeru 1/3-2/3 sa ručicom
Kromirana letvica na vratima prtljažnika
Ručice na vratima u boji karoserije
Treće stop svjetlo
Ekran na dodir (SMEG +), radio, CD čitač MP3, USB i AUX priključak
Unutrašnji fotosenzibilni retrovizor
Srednji naslon za ruke na stražnjm sjedalima
Otvor za transport dugačkih predmeta u naslonima stražnjih sjedala
Utičnica 12 V u zadnjem dijelu
17” aluminijske felge Style 04 (2)
Automatsko zaključavanje vozila u pokretu
Emitiranje muzike sa telefona (Audio streaming), prikazivanje slika
Sistem za handsfree telefoniranje BLUETOOTH
Tempomat i limitator brzine
Kožni obruč volana
Električna sigurnosna blokada za djecu
Stražnji parking senzori
Sjedalo suvozača sa podešavanjem visine
Automatski dvozonski klima uređaj
Senzor za kišu
Mogućnost funkcije ”Follow me home”
2 x 12 V priključak
Navigacija (RT6) (ugrađena memorija s kartama Europe)
LED prednje maglenke
Ručice na vratima u boji karoserije s kromiranim umetkom
Obloge unutrašnjosti MARSTON Tramontane u kombinaciji koža/tkanina
Zaštitni tepisi
Električna parkirna kočnica
Otključavanje i paljenje vozila pomoću elektroničke kartice
17” aluminijske felge Style 05
Grijana prednja sjedala

 

Opcijska oprema:

LA05 – FULL LED prednji farovi + automatsko prebacivanje sa dugih na kratka svjetla (SMARTBEAM) (2.438 KM)

UB07 – Prednji parking senzori + električno preklopivi vanjski retrovizori + sistem za kontrolu mrtvog kuta + kamera za pomoć pri vožnji unazad + vanjski retrovizori sa osvjetljenjem (1.135 KM)

0MM6 –Specijalna metalik boja – perla bijela (1.587 KM)

 

Tehnički podaci:

Maksimalna snaga 133 kW (180 KS) pri 3.750 o/min
Maksimalni obrtni momenat 400 NM pri 2.000 o/min
Potrošnja goriva 3,6 – 5,0 l/100 km
Emisija CO2 105 – 110 g/km
Masa vozila 1.540 kg
Performanse
Maksimalna brzina 230 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h 8,5 s
Dimenzije
Dužina 4.830 mm
Širina 2.068 mm (sa ogledalima)
Visina 1.456 mm
Međuosovinsko rastojanje 2.817 mm
Zapremina rezervoara 72 l
Zapremina prtljažnika 545 / 1.581 l
Cijena testiranog vozila 51.783 KM

 

Komentari

komentara

PODIJELI
...mi testiramo automobile već 15 godina !!! AutoPijaca

OSTAVITI ODGOVOR