Po receptu izvanredne Skyacitv tehnologije iz Hiroshime nam
stiže Mazda3. Kompakt je to čiji aduti
postavljaju nova mjerila u klasi. Već na početku testa oduševili smo se
vrhunskom platformom, motorom, komforom
i srednjim paketom opreme Chalenge. Cijena testnog automobila do registracije
je 37.900 KM dok se osnovni model može dobiti u zamjenu za 33.700 KM. Da
automobili iz Japana nisu opterećeni visokim carinskim nametima nabavka bi bila
još povoljnija…

S pojavom ”Zoom Zoom” filozofije počela je prava renesansa
Mazdinih automobila. Odmak od dotadašnjih vrlo kvalitetnih ali zaista
dizajnerski dosadnih modela bio je upečatljiv. Srećom, odlični prodajni
rezultati nisu uspavali odgovorne u Mazdi. Oni su stalno razmišljali kako
unaprijediti proizvod a kao rezultat svega dolazi do sada neviđena Skyactiv tehnologija.
Moderni naziv objedinio je niz elemenata koji čine jednu gotovo savršenu dizajnersko
mehaničku cjelinu.
Nova generacija Mazde3 zadržala je istu dužinu kao
prethodnik ali je postala šira za 4 cm dok je međuosovinski razmak rastegnut za
vidljivih 6 cm što pogled s boka i otkriva. Zahvaljujući Kodo dizajnu (duša
pokreta) dobivene su fluidne linije pa Mazda3 Sport (kako se označava hatchback
karoserija) i kada stoji djeluje kao da se brzo kreće. Neobično duga prednja
hauba zapravo daje karakter cijelom automobilu iz čijeg svakog, pa i najmanjeg,
detalja izbija snažan sportski karakter. Ništa manje nisu atraktivne ni bočne
kao ni linije zadnjeg dijela.

Oku ugodnu cjelinu zaokružuju svjetlosne grupe
koje do punog izražaja dolaze noću. Sve u svemu testna je Mazda3 privlačila
poglede čak i onih koje automobili baš i ne interesuju. Mišljenja smo da se
vanjski dizajn može ocijeniti veoma visokim ocjenama.

Komentari

komentara

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR