Porše je ostvario het trik na Le Manu pobjedivši i ove godine i tako su upisali svoju ukupno 19. pobjedu na ovoj legendarnoj utrci. Ipak, do pobjede je došla posada #2, a ne #1 koja je vodila u trci, ali je nakon 21. sata ostala na stazi usljed tehničkih problema.

U LMP2 klasi je do pobjede došla posada #38 Džeki Čen DC ekipe, dok je pobjeda u GTEPro klasi riješena u poslednjem krugu između Astona i Korvete koja je na kraju završila na trećem mjestu u klasi iza Astona #97 i #67 Forda. U GTEAm klasi je dominirao Ferari sa kompletnim podijumom.

Nakon silnih problema Toyote oko ponoći i #2 Poršea još u prvoj trećini trke, djelovalo je kao da će #1 posada Poršea doći do još jedne pobjede, ali do toga ipak nije došlo. Loterer je bio za volanom Poršea #1 u trenutku kada je prijavio problem sa pritiskom ulja u sistemu. Sporim tempom bez primarnog pogona je pokušao da se dovuče do boksa, međutim epilog je bio isti kao i kod Toyote #7 sinoć. Ostali su parkirani na pravcu i uz silne pokušaje restartovanja sistema, od buđenja te mašine nije bilo ništa. U trenutku odustajanja Loterer je imao 13 krugova prednosi u odnosu na LMP2 #38 mašinu, a ubrzo poslije par pokušaja da se ponovo pokrene taj Porše Loterer je dobio instrukciju da ugasi sistem i odustane. Tako Loterer nije uspeo da upiše pobjedu i sa Poršeom, obzirom da već ima pobedu sa Audijem. Tada je postalo jasno zašto Porše nije digao ruke od posade #2 koja se dala u potjeru za LMP2 mašinama kako bi izbili na čelo u generalnom plasmanu.

To se i desilo na sat vremena pred kraj trke, kada je #2 Porše obišao LMP2 mašinu Džeki Čen DC ekipe i tako osigurali pobjedu, treću u nizu za Porše, a 19. u istoriji ove fabrike. Tako je i Hartli upisao pobjedu i sada nije jedini vozač ekipe koji taj naziv nema. Drugo mjesto u LMP1 kategoriji je pripalo jedinoj preostaloj mašini u ovoj kategoriji, #9 Toyoti. Pored odličnog rezultata, pobjede u klasi i drugog mjesta u generalnom plasmanu, ekipa Džekija Čena ima još jedan razlog za slavlje, a to je treće mjesto u klasi i četvrto u generalnom plasmanu. Drugo mjesto u LMP2 kategoriji pripalo je #13 Rebelionu.

U GTEPro klasi je viđena fantastična borba u završnici gdje je poslije gotovo cijela 24 sata trkanja razlika između Korvete i Astona Martina bila manje od 0.5s. Vožnja na braniku poslije 24 sata trkanja je zaista fascinantna, a na kraju je pobjedu odnijeo Aston Martin sa posadom #97. Korveta #63 se branila koliko je mogla, ali su se u jednom trenutku prekočili, oštetili pneumatik i tako izgubili prvo mjesto, a do kraja kruga ih je pretekao i #67 Ford, tako da su u Korveti ostali tek trećeplasirani. Tako je Dunlop odnijeo pobjedu u GTEPro klasi kao proizvođač pnumatika. U GTEAm kategoriji je Ferari odnijeo ubedljiv trijumf sa prva tri mjesta.

Ukupan broj odustajanja se zaustavio na 11 posada, a u LMP1 kategoriji se pokazalo da su hibridi izuzetno ranjivi i u toj kategoriji su trku završila samo dva bolida.




Komentari

komentara

PODIJELI

1 komentar

OSTAVITI ODGOVOR