Novi Renault Megane nudi očekivano primamljiv omjer uloženog i dobivenog, ali i mnoštvo opreme inače rezervisane za modele klase iznad.


Odmah po ulasku u novi Renault Megane osjetili smo težinu vrata i detalje koji su puno bolji od prethodnika. Novi Megane izvana je pravo osvježenje. Tako kompleksne prednje svjetlosne grupe još niko nije napravio.

Ovaj auto sa prethodnikom nema nikakve veze. Kao da je istesan iz kamena, a tako se vozi. Na tako dobru izolaciju donjeg ovjesa i nisku razinu buke od još nismo naišli. Jedino dojam interijera u očima kupaca može poljuljati euroriju. Glavni matrijal kojim je kokpit presvučen je mekan na dodir i izgleda vrijedno, ali doživljaj smanjuju ekrani, boje na njima i plastika koja ih okružuje. Načelno kokpit i nije loš, ali ga je potrebno prihvatiti usvajanjem logike korištenja ekrana te listanja stranica. Nakon sedmodnevnog druženja sa novim Meganom i laganog privikavanja možemo reći da sustav radi korektno, ali kupac u salonu to neće osjetiti u prvi mah.

Prostora straga ima solidno, ali ne i za hvaliti se, a takav je i prtljažnik. Sjedala i ručica mjenjača su za svaku pohvalu, a osječaj širine na prednjim sjedalima je u vrhuncu klase, te ako pravite veliki broj kilometara razmislite o kupovini novog Megana, jer ovo vozilo je kao stvoreno za maratonska putovanja.
Vožnja po našim krivudavim cestama pokazala je veliku količinu povjerenja.

Testirani 1.5 dCi može parirati klasu snažnijim motorima. Testirani model je bio opremljen sa šestostepenim mjenjačem, pa se može pohvaliti i sa niskom potrošnjom goriva. Sa 110 KS i tako velikom karoserijom novi Megane će zadovoljiti sve Vaše potrebe.

Važno je ukazati na veliku razliku vozite li u modu sport ili eco koji osjetno umanjuje performanse. Tromiji je, ali se i potrošnja smanjuje za nekih pola litra goriva. Prebacivanjem Megana u mod sport dobijate totalno novi osječaj u vožnji. Tradicionalno Renaultove kočnice spadaju u vrh pa i novi Megane uz precizan osječaj na srednjoj pedali usporava snažno.

Oduvijek je bio trend transfera skupe tehnologije iz automobila viših klasa u niže. Tako je i sada pa Megane već na startu prodaje raspolaže sa: automatskim regulatorom brzine (ACC), aktivnim kočenjem u slučaju nužde (AEBS), upozorenjem na napuštanje vozne trake (SDW), upozorenjem na sigurnosni razmak (SDW), prepoznavanje saobraćajnih znakova sa upozorenjem na prekoračenje brzine (OSP+TSR), upozorenjem na vozilo u mrtvom uglu (BSW), kamera za vožnju unazad, automatsko uključivanje dugog/kratkog svjetla, sistem sa pomoć i samostalno parkiranje…

Što se sigurnosti Megana tiče na Euroncap testu je osvojio 5 zvjezdica.

Iz svega navedenog možemo zaključiti da je novi Megane odličan izbor posebno ako u obzir uzmemo da cijena na BiH tržištu kreće od 23.900 KM do registracije




Komentari

komentara

PODIJELI
...mi testiramo automobile već 15 godina !!! AutoPijaca

OSTAVITI ODGOVOR