Automobili.ba Test AUTO TEST: Toyota Corolla SD 1,6 VVT-i SOL T AutoPijaca |
  • Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

AUTO TEST: Toyota Corolla SD 1,6 VVT-i SOL T

33,000 KM
Opis
Model
AUTO TEST: Toyota Corolla SD 1,6 VVT-i SOL T
Stanje
Nov
Kategorija
Putničko
KW
97
Gorivo
Benzin
Pogon
2 x 2
Mjenjač
Manuelni
Ime
H.Dz
Test
Test izvještaj

https://www.automobili.ba/auto-test-toyota-corolla-sd-16-vvt-i-sol-bestseller-s-razlogom/

Toyota Corolla je sa više od 46 miliona prodatih primjeraka najprodavaniji automobil na svijetu. Proizvodnja ovog modela je počela davne 1966. godine, u tvornici Takaoka u Japanu, a model je tokom godina i kroz 12 modelskih generacija evoluirao, jer je prva generacija Corolle imala pogon na stražnje točkove.

Savremena Corolla ispred sebe ima veoma težak zadatak da nastavi vlastitu tradiciju i zadrži epitet najprodavanijeg automobila svih vremena (46 miliona primjeraka - novembar 2018.).

 

Ovaj model koristi novu TNGA (Toyota New Generation Architecture) platformu, za koju u Toyoti tvrde da je čvršća i lakša u odnosu na prethodnu, što automobilu daje bolja vozna svojstva i omogućuje uštedu goriva.
 

Dizajn karoserije je izdužen, što je naglašeno i velikim međuosovinskim rastojanjem (2.700 mm) i odličnom aerodinamikom i sa koeficijentom otpora zraku od 0,282
.

Naime, trovolumenski oblik karoserije (sedan) je posebno pogodan, pa su dizajneri osmislili ravne, horizontalne i blago zakošene linije, koje dominiraju, te stvaraju utisak smirenosti i staloženosti, koji se prenosi na vozača i putnike. Iako se ne može reći da nedostaje dinamike, Corolli Sedan to nije cilj. Zapravo, Toyota je za kupce u Evropi, sa dolaskom nove generacije Corolle, pripremila blagu transformaciju u ponudi – obustavljena je proizvodnja modela Auris i Avensis, pa će očigledno, Corolla Sedan preuzeti dio kupaca Avensisa, dok će onima koji žele nešto više ponovo ponuditi model Camry.
 

Mirnoća u dizajnu eksterijera, uspječno je prenijeta i u enterijer. Nema tu nekih ekstravagantnih detalja, ali je tu sve što bi vozaču i putnicima moglo biti potrebno na dužim putovanjima. Sve komande su u dobrom ergonomskom rasporedu, pa čak i kada prvi put sjednete u ovaj automobil stičete utisak da vam je sve poznato.
 

Naravno, Corolla nije dosadan automobil, iako će vas sistem Toyota Safety Sense uvjeriti da ste tokom vožnje zaštićeni. Na primjer, grafika ekrana u kontolnoj tabli je veoma dobro osmišljena i pokazuje mnogo informacija, a dio informacija je vidljiv i na centralnom displeju. Centralni taktilni displej ima brojne funkcije,jer se na njemu vidi slika kamere za vožnju unatrag, služi za komandu navigacionim sistemom i audio sistemom, a pruža i dodatne informacije o vožnji.
 

A vožnja je pravo uživanje. Veliko međuosovinsko rastojanje i dobro riješen sistem vješanja sa prednjim McPhersonovim nogama i stražnjim dvostrukim poprečnim ramenima, te čvrsta i lagana osnova (TNGA), daju veliki dinamički potencijal, ali pokazuju mirnoću u gotovo svim situacijama. Bez obzira da li se vozite vijugavim brdskim putem ili autoputem, Corolla će na cesti biti stabilna. Ako vozač koristi brojne sisteme asistencije koje pruža Toyota Safety Sense, vožnja neće biti nimalo zamorna, jer će automobil održavati brzinu i kolovoznu traku i rastojanje sa vozilom ispred, a jedino vas može iznenaditi ako vozač ispred vas neočekivano zakoči, što će aktivirati kočnicu (možda čak i malo prerano) kako bi se izbjegla nezgoda.
 

Vozač i putnici će uživati u visokom nivou komfora, udobnim sjedištima i imaće dovoljno prostora i naprijed i straga i u prtljažniku.
 

Za svaku pohvalu su motor i mjenjač. Naime, motor nosi oznaku 1.6 l VVT-i (1ZR-FAE), a radi se o 4-cilindarskom motoru radne zapremine 1.598 cm3, koji razvija snagu od 97 kW (132 KS) pri 6.400 o/min, uz 159 Nm obrtnog momenta pri 4.200 o/min. Za pokretanje bregastih vratila koristi se lančani prenos, gorivo se ubrizgava elektronskim sistemom, a kompresioni odnos je 10,7:1.
 

Iako vas svojim performansama ovaj motor neće iznenaditi, iznenadiće tihom, mirnim i uglađenim radom. To je najvjerovatnije najuglađeniji 4-cilindarski motor u svojoj klasi, koji se može naći na tržištu. Bez obzira na opterećenje, motor će raditi tiho i glatko, a postaje čujan tek kada se radilica okreće brže od 4.500 o/min. Uz ovakav motor standardno se isporučuje odličan 6-stepeni manuelni mjenjač, koji će zbog kratke ručice omogućiti brzo i precizno mijenjanje stepeni prenosa. I ne samo to, omogućiće ekonomičnu vožnju. Prema kataloškim podacima prosječna potrošnja iznosi 5,7 – 6 l/100 km, a tokom testova, ostvarili smo prosječnu potrošnju od 6,5 l/100 km, što je izuzetan podatak, jer na otvorenoj cesti će vozač uz malo pažnje ostvariti visok brzinski prosjek i potrošnju manju od 5 l/100 km.
 

Tokom testova otkrili smo da su ključne riječi koje možemo pripisati ovom automobilu: smireno, staloženo, glatko, uglađeno...
 

Takvi epiteti često impliciraju na prosječnost, što se za Corollu ne može reći. Jer je to automobil po svemu iznad prosjeka. Ako ne vjerujete nama, vjerujte činjenicama, jer je Toyota Corolla najprodavaniji (bestseller) automobil svih vremena, sa više od 46 miliona prodatih primjeraka. Uz to, na brojnim testovima, novinari su se trudili da pronađu neku ozbiljnu manu, a budući da je nisu pronašli, često su je opisivali kao „dosadnu“ ili „dosadno dobru“. Možemo konstatovati da je dobra, ali dosadna - ni slučajno.
 

U svojoj 12-oj generaciji Toyota Corolla dolazi sa tri karoserijska oblika: Sedan (kao na testu), Hatchback i Touring Sports (karavan), dostupan sa benzinskim motorima, iako bi najinteresantniji trebali biti hibridni modeli.
 

Ako se fokusiramo samo na Sedan modele sa benzinskim motorom, tada izbor zapravo, i nije previše bogat, jer se razlike mogu ostvariti samo paketima opreme.
 

Tako bi se najjeftiniji model, sa paketom opreme Terra, mogao nabaviti po cijeni od 33.000 KM, dok bi za vozilo sa najbogatijim paketom opreme Executive, trebalo izdvojiti 45.700 KM. Naš testni model, sa opremom Tech Pack je negdje u sredini ponude, pa bi se mogao dobiti po cijeni od 40.500 KM, uz doplatu od 1.800 KM za navigaciju.
 

Uz takvu cijenu kupac dobija i Toyotinu tvorničku garanciju od 5 godina, bez ograničenja.

Oprema:

Toyota Safety Sense: Sigurnost - E-Call sistem automatskog poziva u slučaju nezgode, PCS (Pre Collision System) Sistem automatskog kočenja kod opasnosti od sudara sa prepoznavanjem pješaka i biciklista, ACC (Adaptive Cruise Control) Tempomat s prilagodbom brzine pomoću radara (radi iznad 40 km/h), LDA (Lane Departure Alert) Sistem upozorenja prilikom napuštanja saobraćajne trake s aktivnom pomoći zakretanja upravljača, AHB (Auto High Beam)  Sistem automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala, RSA (Road Sign Assist) Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, LTA (Lane Trace Assist) Sistem detekcije i praćenja saobraćajne trake

Zračni jastuk za vozača i suvozača
Bočni zračni jastuci naprijed
Zračne zavjese naprijed i straga
Zračni jastuk za koljena vozača
Graničnik zatezne sile sigurnosnih pojaseva
Zatezač sigurnosnih pojaseva naprijed
Upozorenje za nevezanje sigurnosnim pojasom
ISOFIX pričvršćenje dječjih sjedalica u drugom redu (2 kom)
ABS (Anti lock Brake System) Sistem protiv blokiranja točkova
VSC (Vehicle Stability Control) nadzor stabilnosti vozila
EBD (Electronic Brake force Distribution) Sistem elektronske raspodjele kočione sile
MyT modul za korištenje usluga MyT
Follow-me-home (zakašnjelo gašenje prednjih svjetala)
EPS (Electric Power Steering) Električno progresivni servo upravljač
HAC (Hill-start Assist Control) Sistem aut. pomoći kretanja na uzbrdici
TPWS (Tyre Pressure Warning System) Sistem nadzora pritiska u gumama
Graničnik brzine
Elektronska blokada protiv pokretanja motora
Senzor svjetlosti
Središnje centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem
Senzor za kišu
Kamera za vožnju unazad
Elektrohromatsko unutrašnje ogledalo (automatsko zatamnjenje)
Upozorenje niskog nivoa tečnosti za pranje vjetrobranskog stakla
Automatska elektronska parking kočnica
LED dnevna svjetla
LED stražnja svjetla
Rezervna guma manjih dimenzija
Električno podesivi i grijani vanjski retrovizori u boji vozila
Električno pokretanje prednjih i stražnjih stakala sa funkcijom "One Touch"
Grijano stražnje staklo
Antena "Shark"
Klima uređaj s mikro filterom protiv peludi
10,7 cm TFT infdisplej u boji ispred vozača
Radio CD MP3
6 zvučnika
Bluetooth® Sistem bezručnog telefoniranja i prijenosa muzike
AUX i USB ulazi za vanjske audio uređaje
12V utičnica naprijed
Upravljanje audio sistemom, telefonom i putnim računarom sa upravljača
Vozačevo sjedište podesivo po visini
Suvozačev pretinac s osvjetljenjem
Sjenila s ogledalima za vozača i suvozača
Središnji naslon za ruku
Naslon zadnjih sjedišta djeljiv u omjeru 60/40
Automatski klima uređaj, dvozonski
"Toyota Touch® 2" 20,3 cm (8'') multimedijski displej u boji, osjetljiv na dodir
Hromiran obrub multimedijskog zaslona
Hromiran obrub ventilacionih otvora
Hromirani umeci na upravljaču
Kožna ručica mjenjača i upravljač
Okruženje ručice mjenjača u Piano Black boji
Sjenila s osvijetljenim ogledalima za vozača i suvozača
Središnji naslon za ruku (fiksni kod ručnog mjenjača/ pomični kod automatskog mjenjača)
Središnji naslon za ruku na stražnjoj klupi
Ventilacija na središnjoj konzoli za putnike na stražnjim sjedištima
Džep u naslonu suvozačevog sjedišta
Tech Pack:
Smart Entry & Push Start Sistem - Sistem automatskog otključavanja i pokretanja motora na tipku
BSM Sistem prepoznavanja vozila u mrtvom uglu
RCTA Sistem prepoznavanja vozila u mrtvom uglu prilikom kretanja vozila unatrag
Samostalno preklopivi spoljašnji retrovizori
Dodatna oprema:
Navigacija Toyota Touch 2

 

Tehnički podaci: 
Motor1,6 l VVT-i, 1.598 cm3
Maksimalna snaga97 kW (132 KS) pri 6.400 o/min
Maksimalni obrtni momenat159 Nm pri 4.200 o/min
Potrošnja goriva5,7 – 6,0 l/100 km (tvornički podaci)
Emisija CO2130 - 138 g/km
Masa vozila1.380 kg
Performanse
Maksimalna brzina200 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h9,7 s
Dimenzije
Dužina4.630 mm
Širina1.780 mm (bez retrovizora)
Visina1.435 mm
Međuosovinsko rastojanje2.700 mm
Zapremina rezervoara50 l
Zapremina prtljažnika471 l
Cijena testiranog vozila42.300 KM

 

https://www.automobili.ba/auto-test-toyota-corolla-sd-16-vvt-i-sol-bestseller-s-razlogom/

  • 5783 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Unesite brojeve i slova *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Unesite brojeve i slova *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste šifru? Pošalji