• Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

Test: Mercedes-Benz GLC Coupé 220 d 4MATIC AMG Lin

109,889 KM
Opis
Model
Test: Mercedes-Benz GLC Coupé 220 d 4MATIC AMG Lin
Stanje
Nov
Kategorija
SUV
KW
125
Gorivo
Dizel
Pogon
4 x 4
Mjenjač
Tiptronik
Ime
H Dz
Web stranica
Test
Test izvještaj
Model GLC dolazi kao direktni nasljednik modela GLK, a oznaka Coupé upućuje da govorimo o vozilu zanimljivog oblika, ali velikih mogućnosti.
Da podsjetimo, Model GLK, predstavljen je 2008. godine, te kao takav naišao na brojna suprotstavljena mišljenja. Zbog dizajna sa jasno naglašenim uglovima, nije bio široko prihvaćen, ali oni koji su ga tada kupili, nisu se žalili, jer se mogao pohvaliti kvalitetom, dobrim voznim svojstvima i ponudom prostora.
Uvođenjem nove nomenklature, Mercedes-Benz, kao proizvođač, temeljno mijenja ponudu u segmentima SUV vozila, prepoznatljivi su po oznaci GL dok treće slovo označava poveznicu ka modelskoj gami kojoj pripada. Tako se, očigledno, naš testni GLC oslanja na C-klasu, a oznaka Coupé mu daje određeni odmak, jer je od izvornog modela duži, niži i elegantniji.
Dizajn je upečatljiv. Prednjim dijelom dominira dijamantna maska hladnjaka i hromirani donji dio branika, kao i blago profilisan poklopac motora koji natkriljuje svjetlosne baterije. Visoka bočna linija i opadajuća kontura krova, svojstvena za coupé, se prema kraju vozila približavaju i stapaju, što rezultira lijepim i zavodljivim stražnjim dijelom. Ovo vozilo možete posmatrati iz bilo kojeg ugla, ali dizajnersku grešku nećete pronaći, jer GLC Coupé ostavlja odličan vizuelni utisak i s tim se svi slažu.
Zahvaljujući dizajnu, postignuta je vrhunska aerodinamika, a otpror zraku Cd = 0,31 spada među najbolje u segmentu. To je postignuto osnovnim oblikom vozila, kao i brojnim detaljima, koji oblike čine uglađenim, kao što su zaptivanje dijelova oko svjetala i rešetki, te paneli na donjem dijelu vozila. Kao posebno interesantan i praktičan detalj, možemo istaći kameru za vožnju unatrag, koja je skrivena ispod zvijezde na poklopcu prtljažnika, a koja se aktivira uključenjem mjenjača u položaj „R“. Na taj način izbjegnuto je zaprljanje objektiva, koje je čest problem prilikom vožnje u nepogodnim vremenskim uslovima.
Uz sve to, dobro je znati da u skladu s tradicijom kompanije Mercedes-Benz, karoserija predstavlja osnovu zaštite u slučaju sudara. Putnički prostor je okružen posebno konstruisanim deformacionim zonama koje putnicima pružaju najbolju moguću zaštitu. To je postignuto kombinacijom različitih materijala, postavljenih tako da apsorbuju i preusmjeravaju sile prilikom udara.
Unutrašnjost je usklađena sa spoljim izgledom vozila i jasno se oslanja na C-klasu. Putnike će dočekati ambijent kvalitetnih materijala, čistih linija, skladnih formi i dobrih ergonomskih rješenja. Uz sve to, tu su i sportski elementi koji nisu prepoznatljivi na prvi pogled, ali pomažu da se vozač fokusira na ono što je bitno i ispred njega. Centralna konzola je dobro oblikovana, sa dominantno postavljenim displejom visoke rezolucije, na kojem možete očitati brojne funkcije, a po želji ga možete isključiti kako bi vozač mogao ostati skoncentrisan na vožnju. Na displeju su vidljive brojne funkcije i opcije podešavanja Dynamic Select sistema. Očekuje se da vozač prouči sve mogućnosti pije nego što ih u praksi primijeni, kako bi od vozila dobio upravo ono što mu je u tom trenutku potrebno.
Ispod displeja su tri otvora za zrak, ispod kojih su komande klima uređaja, maštovito složene u jednu liniju. Komande audio uređaja, na prvi pogled izgledaju dosta jednostavno, ali ispod njih se krije vrhunski uređaj. Tek će pažliviji pregled unutrašnjosti vozila otkriti zvučnike na kojima je oznaka Burmester, a zvuk koji iz njih izlazi ostvaruje odličan utisak, izblansiran, lepršav, dinamičan i tek po potrebi agresivan, sa dobrom rekreacijom zvučne slike.
Vozaču na dohvat ruke je poseban kontroler sa kojim može upravljati brojnim komandama, a da se pri tome laktom oslanja na udoban i siguran oslonac, ispod kojeg je skriven pretinac za odlaganje osjetljivijih predmeta.
Sjedišta su oblikovana tako da dobro drže tijelo i ne zamaraju, što važi i za stražnja sjedišta. Ako ste, zbog spuštene linije krova, očekivali nedostatak prostora na stražnjim sjedištima, tada ste u zabludi. Ista konstatacija važi i za prtljažnik sa osnovnom zapreminom od 491 l, koja se potrebi može povećati na 1.400 l. Dvostruka podnica prtljažnika ostavlja utisak mnogo manjeg prostora, nego što zapravo jeste, ali svakako treba imati u vidu da se praktičnost i voluminoznost prtljažnika u GLC-u, ne može porediti sa nekim od karavanskih modela.
Kada smo vozilo dobili na test, bili smo malo zabrinuti zbog ekstremnih vremenskih prilika, niskih temperatura i naših, poslovično loše očišćenih puteva. S druge strane, u tehničke sposobnosti nismo sumnjali.
Prije svega, motor razvija 170 KS uz 400 Nm obrtnog momenta, a automatski mjenjač sa 9 stepeni prenosa i dobro osmišljenim strategijama izmjene osigurava da će motor u svakom trenutku isporučiti svoj potencijal.
Kako bismo isprobali brojne mogućnosti, vožnje smo obavljali u svim raspoloživim uslovima. Isprobali smo vožnju po snijegom zavejanim putevima, u gradskoj gužvi, na suhim cestama uz morsku obalu, kao i na vijugavim planinskim putevima. Isprobali smo vožnju i pri temperaturama duboko ispod 0°C, te na nadmorskim visinama od praktično 0 do preko 1.500 mnm.
U svim tim uslovima, GLC Coupé se ponašao superiorno, ostvarivao visoke brzinske prosjeke, bio nezaustavljiv na snijegu i ledu... i sve to, uz prosječnu potrošnju od 8,6 l/100 km.
Utisci nakon svake vožnje su veoma dobri, nema zamora, nema prepreka, tek neki čeznutljivi pogled ostalih učesnika u saobraćaju, zbog dobrog izgleda ili nemogućnosti praćenja tempa.
Sa ovim vozilom Mercedes-Benz je pogodio u sridu, što potvrđuju dobri prodajni rezultati, koji su nadišli prvobitna očekivanja. Uspjeh je ostvaren dobrim dizajnom, mogućnostima i voznim svojstvima, ali i činjenicom da u ovom segmentu Mercedes-Benz nije imao vozilo koje će se nositi sa ozbiljnom konkurencijom.
Naravno, cijena vozila je u skladu sa njegovim mogućnostima, kvalitetom i opremom.
Cijena osnovnog modela, iznosila bi oko 86.500 KM, dok bi za model kao na testu, trebalo izdvojiti 109.889,94 KM. Za taj iznos, između ostalog, dobijate i garanciju u trajanju od 5 godina, ili 100.000 km. Ova cijena je naizgled visoka, ali je realno pozicionirana, jer zauzvrat novcu dobijate velike mogućnosti, visok kvalitet i trajnost svojstvenu vozilima ovog proizvođača.
OPREMA:
Vanjska boja: Uni lak polar bijele boje
Unutrašnja boja: Sjedišta u kombinaciji ARTICO koža/dinamica u crnoj boji sa kontrastim šavovima
ECO Start/Stop funkcija
TIREFIT
Dinamic select prekidač (Eco, Comfort, Sport, Sport+, Individual)
AMG Line Interijer
AMG Line Eksterijer
Paket ogledala sa automatski zasjenjivim unutrašnjim I retrovizorom vozača, te električno preklopivim vanjskim retrovizorima
Kamera za vožnju unatrag
Aktivni asistent za parkiranje uključujući PARKTRONIC uz aktivan sistem pomoći pri parkiranju olakšava potragu za parkirališnim mjestom i parkiranje u uzdužna i poprečna parkirna mjesta, te izlazak iz uzdužnih parkirnih mjesta. Vozilo se automatski usmjerava u parkirno mjesto i preuzima ulogu vozača pri upravljanju i kočenju
Active Brake Assist– Aktivni kočioni asist, koji ublažava posljedice nesreće, uključuje udaljenost i akustično upozorenje, pomoć automatskog kočenja prilikom opasnosti i autonomnu funkciju kočenja
Senzor za kišu
Navigacija Garmin MAP PILOT
9G-TRONIC– Automatski mjenjač uključujući DIRECT SELECT ručica menjača i polugice DIRECT SELECT za mjenjanje brzina na volanu. Omogućuje brze i glatke promjene uz smanjenje potrošnje goriva
TOUCHPAD
RDK kontrola pritiska u gumama
Audio 20 CD Mulimedijalni sistem sa displejom visoke rezolucije, 7-inči ekran sa CD plajerom mp3, 2 priključka USB i Bluetooth za priključak telefona
THERMATIC automatski klima uređaj sa 2 zone, mogućnost seperatne regulacije temperature za vozača i suvozača
Adaptivni asisten za dugo svjetlo PULS
LED System inteligentnih svjetala sa LED prednjim svjetlosnim sklopom sa varijabilnim rasporedom osvjetljenja i dinamičkom regulacijom dometa svjetala za magistralni put, autoput i maglu, aktivnim svjetlima za krivine, svjetlima za skretanje, LED svjetlima za dnevnu vožnju, LED pokazivačima smjera i LED stražnjim svjetlima, te uređajem za pranje svjetala. Ambijentalno osvjetljenje u 3 boje LED (žuta, bijela i plava boja)
EASY-PACK Poklopac prtljažnika (mogućnost vađenja)
Zatamnjena stražnja stakla sa toplotnom izolacijom
EASY-PACK vrata prtljažnika sa električnim pogonom za otvaranje i zatvaranje
Keyless-Go start dugme (paljenje vozila bez ključa)
Uvećani rezervoar za gorivo 66 l
 
Tehnički podaci:
Maksimalna snaga125 kW (170 KS) pri 3.000 – 4.200 o/min
Maksimalni obrtni momenat400 NM pri 1.400 – 2.800 o/min
Potrošnja goriva5,0 – 5,4l/100 km (tvornički podaci)
Emisija CO2143 g/km
Masa vozila1.854 kg
Performanse
Maksimalna brzina210 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h8,3 s
Dimenzije
Dužina4.732 mm
Širina1.890 mm (bez retrovizora)
Visina1.602 mm
Međuosovinsko rastojanje2.873 mm
Zapremina rezervoara66 l
Zapremina prtljažnika491 l
Cijena testiranog vozila109.889,94 KM
 
  • 191 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Unesite brojeve i slova *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Unesite brojeve i slova *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste šifru? Pošalji