• Informacije o oglasu
  • Pošaljite upit za ovaj oglas
  • Komentari i iskustva

Citroën C3 Feel PureTech 82 BVM

18,569 KM
Opis
Model
Citroën C3 Feel PureTech 82 BVM
Stanje
Nov
Kategorija
Hečbek
KW
60
Gorivo
Benzin
Pogon
2 x 2
Mjenjač
Manuelni
Ime
Dz Ha
Web stranica
Test
Test izvještaj

Citroën C3, aktuelne, treće generacije, predstavljen je protekle godine, a na tržištu u BiH prisutan je od januara.

Da podsjetimo, Citroën je modelsku liniju C3 predstavio 2002. godine, kao zamjenu za popularni Saxo. Prva generacija C3 donijela je nove zaobljene oblike, kojii su nastali pod dizajnerskim vodstvom tima na čijem čelu je bio Donato Coco, a koji je svoje dizajnersko umijeće pokazao s kreiravši Citroën Xsara Picasso.

 

Druga generacija C3, predstavljena 2009. godine, donosi potpuno nove dizajnerske smjernice, a aktuelna, treća generacija je, zaparvo, dizajnerska avangarda.

Dakle, novi C3 ne liči na svoje prethodnike, ali baš nikako. Istini za volju, karoserija ima oblik hatchback (kao i gotovi svi automobili u ovom segmentu, npr, VW Polo, Ford Fiesta, Renault Clio…), ali je dizajnerskim izrazom usko vezan za Citroën C4 Cactus. Vezan je i tehnički, jer je zasnovan na PSA PF1 platformi, baš kao spomenuti Cactus, ali i C- Elysée, Peugeot 301 ili DS 3.

Dizajn ekterijera je prije svega moderan, obilježavaju ga visok ‘struk’, veliki točkovi, brojni svjetlosni elementi, te interesantna dvobojna šema, u ovom slučaju zeleno-crna varijanta.

Ono po čemu se ovaj automobil ističe je i korištenje plastičnih elemenata na karoseriji, ili bolje rečeno štitnika, pa crna plastika u potpunosti opasava cijelu karoseriju, što je veoma dobro jer upravo ta plastika služi kao štit – zaštita od ogerbotina. Najprepoznatljiviji element, ovdje je izostavljen, Air Bump – naravno, dostupan je u opciji, za 469 KM.

Također, istaknimo da, u odnosu na C3 prethodne generacije, novi model je niži, ali ima veće rastojanje od tla, pa je očekivano da je zbog toga unutrašnjost manja.

Srećom nije tako.

Kao što je dizajn eksterijera jedinstven i oslonjen na model Cactus, takva je i unutrašnjost. Jednostavnije rečeno, u unutrašnjosti će vas dočekati retro stil. Oblik cockpita, rešetki za zrak, sjedišta, panela na vratima… sve je retro, izuzimajući centralo postavljen ekran dijagonale 7 inča, te digitalne pokazivače u instrument tabli, bez kakvih su modeni automobili nezamislivi.

Kada otvorite vrata, dočekaće vas sjedišta, naizgled neprofilisana, nešto kao sofa, ali daleko od neudobnog, što od Citroëna i očekujemo. Začudo, iako sjedišta i nasloni nisu profilisani i naizgled ne stvaraju lumbalnu potporu, sasvim dobro drže tijelo, čak i u oštrijim krivinama. Vozač i suvorač zaista imaju dovoljno prostora, gotovo, kao u automobilu koji je za ‘broj’ veći. Tako oblikovana sjedišta, su adekvatno i ‘obučena’ u sivkastu (Mica) tkaninu sa retro dezenom i zeleno žutim šavovima. Ista tkanina nalazi se na cockpitu i na panelima na vratima. Kao posebno interesantne, možemo istaći kožne ručke na vratima, kakve se na modernim automobilima više ne mogu vidjeti.

Citroënovi stručnjaci za dizajn i izbor materijala zaista su napravili dobar posao jer je kombinacija modernog i retro stila zaista zanimljiva i malo koga će ostaviti ravnodušnog, jer će neki biti oduševljeni i ‘ZA’, dok će neki reći ‘NE’ jer im se unutrašnjost ne sviđa.

Uz sve to, inženjeri su odlično iskoristili raspoloživi prostor. Kao što smo već spomenuli, na prednjim sjedištima ima dovoljno prostora za korpulentnog vozača i suvozača. Stražnja klupa, međutim, nije izdašna po pitanju prostora. Naime, stražnja vrata se mogu široko otvoriti i tako olakšati ulazak/izlazak. Ipak, odraslim putnicima na stražnjoj klupi će biti pomalo tijesno, ne neudobno, ali tijesno, jer neće biti dovoljno prostora za noge i koljena, što može stvarati poteškoće na dužim putovanjima. Ako ovaj automobil koristite za gradsku vožnju, problema neće biti. Ipak, moramo naglasiti, da je nedostatak prostora na stražnjoj klupi kompenziran prtljažnikom, osnovne zapremine 300 l. Naime, prtljažnik takve zapremine u automobilu čija je ukupna dužina manja od 4 metra je prava rijetkost, a to će sasvim sigurno privući mlađe porodične korisnike. Kada spominjemo grupe korisnika kojima će se ovaj automobil dopasti, treba istaknuti da C3 ima najveću nosivost (570 kg) u klasi, kao i činjenicu da sjedišta osiguravaju dosta uspravan položaj vozaču i suvozaču, što će privući i starije kupce, kojima zavaljen položaj zadaje bol u leđima.

Kada krenete na put, važno je znati da je ispod prednjeg poklopca trocilindarski benzinski motor sa 82 KS, dostupnih tek pri visokih 5.750 o/min, te 118 Nm obrtnog momenta pri 2.750 o/min. U praksi to znači da ne možete računati na eksplozivne performanse, ali da će pri mirnoj vožnji ovaj motor pokazati efikasnost i elastičnost. Ipak, trocilindarski motor nije tih i stvara karakteristične vibracije, ali to je nešto na šta se veoma brzo priviknete, a u toj cjenovnoj klasi, teško da možete očekivati bolju zvučnu izolaciju.

Potrebno je istaći da su stepeni prenosa manuelnog 5-stepenog mjenjača dobro usklađeni sa radom motora, ali da prilikom polaska treba malo više gasa, odnosno da ćete bez 1.800-2.000 o/min teško krenuti, posebno na uzbrdici.

Međutim, kada krenete, vožnja postaje zabavna. Sjedišta, su udobna i daju dobru podršku, volan neočekivano dobro leži u rukama, lako se okreće, ali i daje dobre informacije o stanju na putu. Sistem vješanja je dobro podešen, dovoljno mekan za udobnu vožnju po neravnim gradskim ulicama i dovoljno tvrd za nešto živahniju vožnju vijugavim brdskim cestama.

Na autoputu, C3 će pokazati sasvim solidna svojstva. Naime, ako se od početka pripremite da se držite propisa i da ne vozite brže od dozvoljenih 130 km/h, tada možete računati na udobnost i štedljivost. Prema našm mjerenjima, testni C3 je u prosjeku potrošio oko 5,5 l/100 km, ali treba imati u vidu da je to uglavnom vožnja u gradu, ili na otvorenoj cesti, ali sa nešto višim brzinskim prosjekom.

Malo smo se i poigrali, na autoputu smo naštimali tempomat na 115 km/h i dogodilo se ono što smo i očekivali – u takvim uslovima vožnje, potrošnja iznosi 4,0 – 4,2 l/100 km, upravo onakako kako je proizvođač obećao u katalogu. Naravno, na blagoj nizbrdici i na glatkom asfaltu, potrošnja je još i manja.

Maksimalnu brzinu od 168 km/h nije nemoguće dostići, ali za postzanje velikih brzina na autoputu, svakako odaberite model sa jačim motorom.

Testirani model ima nivo opreme Feel, što je prosječnom korisniku sasvim dovoljno. Razmaženim vozačima će zatrebati navigacija i senzori za parkiranje, iako, vozilo koje je skrojeno po mjeri i dužinom ne prelazi 4 metra, možete parkirati i na tijesnom parkiralištu.

Model kao na testu (sa opremom kao u specifikaciji), se po cjenovniku može nabaviti za 25.322,00 KM, odnosno za 23.043,02 KM sa uključenim popustom. Automobil sa malo manje snage i opreme, dakle u svojoj osnovnoj verziji, dostupan je za 18.569 KM, dok bi za bolje opremljene modele, sa snažnijim motorima (benzinski ili dizelski) trebalo pripremiti nešto više od 30.000 KM.

Citroën je sa novom modelskom generacijom C3 dobro odmjerio želje kupaca. Ovaj automobil nudi moderan dizajn eksterijera, retro stil u unutrašnjsoti, ekonomičnost i velike mogućnosti individualizacije.

  • 279 pregleda
Ime *
E mail *
Vaše ime
Vaš E-mail
Poruka
Unesite brojeve i slova *
Unesite komentar na ovaj oglas ili podijelite svoje iskustvo sa ovim modelom
Unesite komentar
Autor *
Naslov *
Ocjena za ovaj model
Poruka *
Unesite brojeve i slova *
Oglasi za poređenje
Nemate ni jedan oglas u tabeli.Da bi unijeli oglase potrebno je da selektujete oglase za poređene,nakon toga da snimite svoju tabelu.
Unesite razlog prijave
Poruka *
Prijavite se
Korisnik
Šifra
Zaboravili ste šifru? Pošalji