AUTOPIJACA BiH AUTOPIJACA CRNA GORA AUTOPIJACA SRBIJA AUTOPIJACA NOVA AUTOPIJACA TV
POCETNA
AUTOMOBILI
PREDAJA OGLASA
REKLAMA
FIRME
NOVOSTI
TV
CLANOVI
KONTAKT

PRETRAGA POLOVNIH VOZILA
 
AUTOPIJACA
 
 
 
 
Verano Motors
 
 
 
Rafinerija ulja Modriča
17.09.2012.
 
 

Utemeljena sada već daleke 1954. godine Rafinerija ulja Modriča do današnjih je dana izrasla u jednog od vodećih proizvođača ulja i maziva u širem regionu. Prve tri godine postojanja djelovala je pod imenom ''Budućnost'' a 1957. širenjem pogona ime se mijenja u Bosnahem-proizvodnja tehničkih maziva Modriča. Jedan od najznačajnijih koraka Rafinerije ulja Modriča dogodio se 1961. godine kada je izvršena integracija sa Rafinerijom nafte Bosanski Brod. Usavršavanjem proizvodnje 1964. godine na tržištu se prvi puta pojavljuju ulja generacija Optima i Maxima koja na neki način postaju zaštitni znak Rafinerije. Sljedeći važan potez u razvoju događa se 1971. kada se Rafinerija ulja Modriča snažno veže uz sarajevskog privrednog giganta Energoinvest. Radi modernih ekonomskih kretanja 2003. vrši se transformacija u Akcionarsko društvo. Današnji većinski vlasnik ruski Zarubezneft raspolaže sa 75.65% dionica.

Prilikom obilaska modernih pogona ''Rafinerije ulja Modriča'' ljubazni su nam domaćini pokazali nekoliko pogona za proizvodnju i ispitivanje finalnih proizvoda čija kvaliteta, po svim parametrima, spada u svjetski vrh. A takva je i organizacija posla što se odmah može primijetiti ulaskom u savršeno čist kompleks rafinerije. Posebno nas je fascinirala briga za okoliš što je u našem okruženju ravno čudu.

Savršena organizacija posla podrazumijeva stalnu kontrolu ulaznih sirovina, procesa proizvodnje i finalnog proizvoda. Ispitna laboratorija spada među najmodernije u regionu pa njene usluge često koriste druge kompanije za ispitivanje i testiranje svojih proizvoda. U jednom dijelu laboratorija čije je radno vrijeme od 0 do 24h sedam dana u sedmici pokazano nam je nekoliko ispitnih koraka finalnih proizvoda a u tom je okruženju prigodnu izjavu dao glavni inženjer za razvoj tehnološkog procesa Branko R. Despotović.

Domaćini su nas proveli i kroz glavni kontrolni centar odakle se nadzire kompletan proces proizvodnje. U slučaju bilo kakvog odstupanja daljinskim se komandama može otkloniti većina problema.

Obilaskom ogromnog kompleksa na svakom se koraku može primijetiti velika briga za okoliš. Gotovo nestvarno zvuči činjenica što se u krugu Rafinerije ne osjeti nikakav miris. Vazduh je čist kao u bilo kojem ugodnom planinskom odmaralištu a domaćini nam kažu da se isto odnosi i na otpadne vode nastale u procesu proizvodnje.

Budući da se cijeli proces proizvodnje temelji na što boljem iskorištavanju svih resursa u krugu se nalazi ''Energana'' koja tokom zimskih mjeseci efikasno grije sve pogone. Energetski gubici zaista su najmanji mogući a što se pozitivno odražava na životni okoliš.

Politika kvaliteta podrazumijeva potpuno zadovoljavanje kupaca. U tom je pravcu u maju mjesecu ove godine predstavljena nova, moderna, ekološka ambalaža čiji je osnovni cilj sprječavanje prodaje plagijata pod znakovima Rafinerije ulja Modriča. O čemu se tačno radi pojasnio nam je Rukovodilac marketinga i reklame Borislav Rakić.

Radi što boljeg plasmana proizvoda na tržištu krenulo se sa otvaranjem ''Kuća ulja''. Mi smo posjetili onu u Modriči gdje smo se pobliže upoznali sa širokim asortimanom artikala. Bez pretjerivanja može se reći da će svako naći proizvod koji mu odgovara bez obzira da li se radi o automobilima, specijalnim teškim mašinama, brodskim i vanbrodskim motorima, motociklima, uljima za kočnice, rashladnim tekućinama ili mazivima.

Rafinerija ulja Modriča u snažnom je privrednom i tehnološkom zamahu. Ekspanzija na evropska tržišta glavni je cilj sposobnog menadžmenta. Uz plasiranje proizvoda na klasičan način pokušat će se potpisati ugovor sa nekim većim proizvođačima automobila koji bi proizvode iz Modriče koristili u prvoj ugradnji a kasnije kroz preporuku i tokom redovnih servisa. Da to nije daleko od realizacije potvrđuje zadovoljavanje svih najnovijih certifikata koje propisuju vodeći proizvođači automobila.

 

 
  Autor: TRAZIM.com d.o.o
 
 
Mercedes Starline
 
MARKETING
Centar za stete
Asa Auto Market
Peugeot
Hyundai Rabljena
AC Quattro
Kia Ceed
Amortizer
Verano
Meta Alarmi
Seat
Hudiny Lock
Copyright © 1999-2014 TRAZIM.com d.o.o. Sva prava zadrzana. ISSN 1840 - 3794